Kérdésem:
Van-e értelme pályáznunk, senior founderünk Egyéni Vállalkozásával előkészített, alapítás alatt álló Budapesti telephellyel rendelkező céggel?
A projektünkbe vonható szabadalom és know-how alapján egy forradalmian új, hosszú életű (40-50 év) fém-felhajtótestet fejlesztünk ki. Ez pedig fő szerkezeti egysége egy
· olyan tökéletesen környezetbarát és olcsó repülő eszköznek, aminek
· önjavító és a kétirányú (ki, és be) gázáthatolástól mentes burkolata van, továbbá
· napenergiával, évekig képes folyamatos, önfenntartó repülésre.
Műszaki megoldásunk forradalmian új. Érdemi technikai és üzleti előzmények nincsenek.
Csak a felhasználók (szállítmányozó cégek, védelmi szolgálatok stb.) szeretnének ilyen repülő, légi szállító eszközt.
· A Long-Lived fém-felhajtó test az USA-ban megadott és fenntartott szabadalomra épül. (USA lajstrom szám: US10/599,008) A szabadalom alapján az USA-ban még 8 évig kizárólagos gyártás- forgalmazási monopólium jogunk van CIS burkolatú, Long-Lived léghajó és aerostat szerkezetek gyártás - forgalmazására.)
· Tárgyi és szellemi termékeink előzmény nélkülien új piaci szegmenseket teremtenek. Ezekben innovátorok (alkotó, befektetők) rendkívül előnyös áralakító, domináns ellátó és jogszerűen monopol marketing lehetőség helyzetbe kerülhetnek.
Szlogen: Hajókkal hódítottunk, LongLived LÉGHAJÓKKAL TEREMTÜNK egy új világot.
Vízió. Célunk a statikus repülés megújítása.
180 volt a pontszám. Természetesen a megadott instrukciók szerint ezt néztem meg legelőször. De csak akkor van értelme céget alapítani, ha a várható minimális alapítási és "üresjárati" működtetési költségeket (számla vezetés, könyvelés nullás jelentések) kb. 20 eFt / hónap legalább fél évig tudjuk finanszírozni), mert a társaságok tevékenysége nem szüneteltethető.
Eddig 11,5 MFt-ba fájt nekem személyesen a szabadalmaztatás és fenntartás + 56 MFt pályázati pénzeket használtunk fel a know-how kifejlesztésére. (Megjegyzés. Anno a Zeppelin 50 millió márkát = 50 millió Euro ölt bele NT 07 városnéző léghajó fejlesztésébe. És ebből eddig nem sokkal több, mint egy tucatot tudtak darabonként 7,5 milló USd/ db áron értékesíteni. A WestEnd-nél üzemelt HyFlier Lindstrand Technologies városnéző aerostat 400 milló Forintba került)
2016 november 3-án került leírhatóan kész állapotba a know-how és 2017 júniusban készültek el a Proof of Concept modell elkészítésének (anyag beszerzési helyek 500 eFt-os árajánlataival) és tesztelésének méréstechnikai tervei.
Jelenleg az üresen álló budapesti családi ház kiadásra alkalmas állapotba hozásán dolgozom. (Ennek festése gázboyler csere kb 300 eFt-ba kerül.) Most ebbe kell előrelépnem. Családom, barátaim, társaim (fiam -informatikus, gépész- és a leendő CEO - elektromérnök, közgazdász) - anyagilag már kivéreztek a támogatásomban.
Ez van. Ha Önök nem tudhatnak egy organizált, ugrásra kész csapatba (13 - 15% alapítói üzletrészért, 10 MFt-t) "üzleti ördög-angyalként" invesztálni akkor nem tudunk ebben a repüléstechnikát új alapokra helyező innovációban társak lenni. Mindenesetre a jelentkezési lapot - már csak a gyakorlás miatt is - kitöltöm és elküldöm. Önök döntenek.
Kedves Imre!
Inkubációs kérelmet olyan pályázó nyújthat be, amely megfelel a következőknek:
legfeljebb három éve bejegyzett;
Magyarországon székhellyel rendelkező, vagy az Európai Gazdasági Térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel rendelkező;
kettős könyvvitelt vezető;
mikrovállalkozás, jogi forma szerint: jogi személyiséggel rendelkező gazdasági társaság,
amely
tőzsdén nem jegyzett;
nem összefonódás útján jött létre;
még nem osztott fel nyereséget.
Ezek alapján, mint egyéni vállalkozó nem tud pályázatot benyújtani, viszont ha az alapítás alatt álló Budapesti telephellyel rendelkező cég megfelel a fentieknek - és a Címzetti Felhívás egyéb feltételeinek - akkor tud pályázni.
Bár mi inkább IT területen keresünk csapatokat, azért javaslom, hogy töltse ki a honlapon található jelentkezési lap első részét. Ha ott eléri a 20 pontot, akkor érdemes továbblépni, mert a projektje passzolhat a Baconsult elképzeléseihez!